Cheap Monday is een merk dat op de markt kwam in 2004. Het verhaal begint een paar jaar eerder in 2000 toen Örjan Andersson, Adam Friberg en nog twee vrienden een klein winkeltje in Stockholm opende en begonnen met de verkoop van tweedehands kleding. De winkel was alleen in het weekend open en kreeg de toepasselijke naam Weekend. Het bleek een succes en al snel werd er een tweede winkel geopend in Stockholm, deze winkel was iedere dag open en kreeg daarom de naam Weekday. Weekday verkocht zowel nieuwe kleding als tweedehands kleding. De jeans waren aan de prijzige kant vonden de eigenaren en zij besloten zelf met een merk op de mark te komen en de Cheap Monday jeans werd een feit.
De jeans voor iedere dag
De Cheap Monday jeans werd in de eerste jaren exclusief als een in-store brand verkocht. Het model van de jeans was een unwashed, zeer strakke strech jeans voor een lage prijs. De eerste collectie was binnen enkele weken uitverkocht. De eigenaren vonden dat zij met een herkenbaar logo op de jeans moesten komen en een van de vrienden van Örjan kwam met het logo van een doodshoofd dit logo is tegenwoordig alom bekend als het Cheap Monday logo. Het merk blijft groeien en er is een collectie per seizoen voor vrouwen en mannen en daarbij komt er drie keer per jaar een in-season collectie uit. Daarnaast zijn er lijnen voor baby’s, accessoires, brillen, ondergoed en schoenen. Het merk begint uit te groeien tot een allround merk.
We hebben
183 sale aanbiedingen
van het merk Cheap Monday voor je, met outlet prijzen van
€ 9,59 tot
€ 640,80.
De koopjes zijn van 8 verschillende webwinkels, waar je ze nu met hoge kortingen kunt kopen.
EUR
InStock
new
Cheap monday