In 1970 Introduceerde Unilever Robijn wasverzachter. Een middel om bij het laatste spoelwater te doen voor een heerlijk zachte was. Daarna volgden nog heel veel Robijn producten voor een beter wasresultaat. Want Robijn heeft als Slogan: "Wat goed is, moet goed blijven". En daarom is het merk steeds weer op zoek naar nog betere wasmiddelen en wasverzachters voor een perfect schoon, zacht en fris eindresultaat. Na de Robijn fijnwas, volgde in 1980 de introductie van het schattige, lieve, zachte beertje Robijntje die vanaf die tijd het gezicht is van alle reclamespotjes van Robijn wasverzachter. Daarna volgden Robijn Color en Robijn Stralend wit, naast de poedervorm inmiddels ook als vloeibaar wasmiddel te verkrijgen
Voor een schone, frisse, zachte en stralende was met een heerlijke, zinnestrelende geur
Robijn Black Velvet voor het behouden van het diepste zwart was de volgende telg van de Robijn familie. Daarna werd de hele lijn uitgevoerd in een geconcentreerde versie met de naam Klein en Krachtig, voor een optimaal resultaat met minder wasmiddel. Voor een betere dosering werden de handige capsules geïntroduceerd en voor hardnekkige vlekken Robijn Krachtig schoon met vlekverwijderaar. Het nieuwste product is Robijn met Zwitsal geur, die mooie jeugdherinneringen naar boven brengt. Kies uit het uitgebreide assortiment het juiste wasmiddel en uit het enorme geuren pallet de perfecte wasverzachter, zodat jij met je gezin heerlijk kunt genieten, elke dag en elk moment, van schone, frisse, heerlijk geurende, zachte kleding, handdoeken en beddengoed.
We hebben
163 sale aanbiedingen
van het merk Robijn voor je, met outlet prijzen van
€ 2,49 tot
€ 49,95.
De koopjes zijn van 5 verschillende webwinkels, waar je ze nu met hoge kortingen kunt kopen.
EUR
InStock
new
Robijn